Zawiadomienie o nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Pułtusku
Facebook
Facebook
YouTube

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 9 ust. 5 Statutu Gminy Pułtusk, na wniosek Pana Wojciecha Gregorczyka Burmistrza Miasta Pułtusk z dnia 15 kwietnia 2024 r., zwołuję w dniu
19 kwietnia 2024 r. (piątek)
o godz. 12:00 nadzwyczajną sesję Rady Miejskiej w Pułtusku.

Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Pułtusku — Sala Rady.

Przebieg sesji transmitowany będzie na kanale Gminy Pułtusk (portal transmisjaobrad.info).

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Uchwale Budżetowej Gminy Pułtusk na rok 2024.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pułtusk.
  5. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwalę w sprawie przyjęcia „Gminnego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pułtusk”.
  8. Podjęcie uchwały o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej.
  9. Przedłożenie Oceny Zasobów Pomocy Społecznej dla Gminy Pułtusk.
  10. Przedłożenie sprawozdania za 2023 rok z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Pułtusk na lata 2021-2026.
  11. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Pułtusku
Ireneusz Purgacz