WYBORCO! SPRAWDŹ, CZY JESTEŚ W REJESTRZE WYBORCÓW!
Do 2 kwietnia 2024r. każdy wyborca może sprawdzić, czy został uwzględniony w spisie wyborców, właściwym dla miejsca stałego zamieszkania (podstawa prawna: art. 36 §6 Kodeksu wyborczego).
Sprawy dotyczące udostępniania spisu wyborców można załatwić:
– w Urzędzie Miejskim w Pułtusku ul. Rynek 41 w Wydziale Spraw Obywatelskich
(pokój nr 2), w godzinach pracy urzędu, tj.
poniedziałek 08:00 – 17:00
wtorek, środa, czwartek 08:00 – 16:00
piątek 08:00– 15:00
– za pośrednictwem poczty elektronicznej składając wniosek do urzędu przez stronę gov.pl opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym
– samodzielnie za pośrednictwem usługi dostępnej na stronie obywatel.gov.pl
Aby uzyskać dostęp do swoich danych wymagane jest: zalogowanie się do usługi, a następnie przejście do sekcji “Twoje dane” oraz do zakładki: “Centralny Rejestr Wyborców”.
Więcej informacji na stronie
https://www.gov.pl/web/gov/sprawdz-swoje-dane-w-centralnym-rejestrze-wyborcow2