Spotkanie dotyczące Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast 

W poniedziałek, 4 listopada br., w Urzędzie Miejskim w Pułtusku odbyło się spotkanie dotyczące przygotowania przez Gminę Pułtusk wniosku o dofinansowanie
w ramach Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast. W spotkaniu uczestniczyli Beata Jóźwiak Burmistrz Miasta Pułtusk, Janusz Kaszuba przedstawiciel firmy Medisoft z Warszawy oraz kierownicy i pracownicy Wydziału Inwestycji oraz Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych.

Dofinansowanie w programie: do 100 % wartości zadania i wynosi łącznie od  44 848 000 zł (minimalna wartość wniosku) do 80 726 400 zł (maksymalna wartość wniosku).

Program realizowany jest etapowo. Pierwszy etap polega na opracowaniu i złożeniu przez miasto-wnioskodawcę wniosku aplikacyjnego (wstępnej propozycji projektu) 
w terminie maksymalnie do 16 stycznia 2025r.

Wsparcie z programu można przeznaczyć na zadania w następujących obszarach:

  • kształcenie oraz szkolenie zawodowe i specjalistyczne,
  • finansowanie dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw,
  • wspieranie zarządzania migracjami i promowanie działań integracyjnych,
  • efektywność energetyczna i energia odnawialna,
  • transport publiczny,
  • gospodarka wodno-ściekowa,
  • zarządzanie odpadami,
  • ochrona przyrody i bioróżnorodność,
  • zdrowie i pomoc społeczna,
  • poprawa bezpieczeństwa publicznego,
  • mniejszości i grupy znajdujące się w niekorzystnej sytuacji społecznej,
  • społeczeństwo obywatelskie i przejrzystość.

Więcej informacji o Programie:  https://wsparciemiast.pl/ oraz https://www.programszwajcarski.gov.pl/

Wydział Inwestycji, Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych

Skip to content