Ogłoszenie Burmistrza Miasta Pułtusk o dodatkowym uzupełniającym naborze kandydatów na członków Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku
Burmistrz Miasta Pułtusk ogłasza dodatkowy uzupełniający nabór kandydatów na członków Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku II kadencji 2024-2029.
Termin zgłaszania kandydatów na członków Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku upływa z dniem 3 marca 2025 r.
Na podstawie Statutu Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku, stanowiącego załącznik do uchwały Nr LXXXVI/715/2023 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 20 września 2023 r. w sprawie powołania Gminnej Rady Seniorów i nadania jej Statutu z późn. zm., ogłaszam dodatkowy uzupełniający nabór kandydatów na członków Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku.
1. Celem naboru jest uzupełnienie składu Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku w liczbie od 1. do 3. przedstawicieli zgłoszonych przez grupę co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk lub kandydata, który uzyskał poparcie co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk.
2. Termin zgłaszania kandydatów upływa po 7 dniach od daty podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości (decyduje data złożenia zgłoszenia w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk).
3. Kandydatem na członka Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku może być osoba, która:
1) ukończyła 60 rok życia;
2)jest mieszkańcem/mieszkanką Gminy Pułtusk;
3)uzyskała poparcie co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk i załączyła formularz zgłoszeniowy, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
lub
4)została wskazana przez grupę co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk na formularzu zgłoszeniowym, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
4. Udzielenie poparcia przez tę samą osobę więcej, niż jednemu kandydatowi do Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku będzie skutkować nieuwzględnieniem udzielonego przez tę osobę poparcia wszystkim zgłoszonym kandydatom.
Burmistrz Miasta Pułtusk Beata Jóźwiak