konsultacjeSpołeczne
Facebook
Facebook
YouTube

Przedmiotem konsultacji społecznych był projekt „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2021 z organizacjami pozarządowym oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”, zwany „Programem”.

Uprawnionymi do udziału w konsultacjach były organizacje pozarządowe
i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Konsultacje społeczne zostały przeprowadzone w okresie od 27 października do 4 listopada 2020 roku poprzez umieszczenie projektu Programu na stronie internetowej www.pultusk.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.pultusk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pułtusku. Propozycje zmian do Programu mogły być zgłaszane przez uprawnionych do udziału w konsultacjach za pomocą formularza konsultacyjnego, który należało:

  • dostarczyć w godzinach pracy urzędu do urny na dokumenty, znajdującej się w przedsionku Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk lub,
  • przesłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk(liczy się data wpływu do Urzędu) lub,
  • przesłać poczta elektroniczną na adres: dominik.pastewka@pultusk.pl .

W ww. terminie żaden z podmiotów uprawnionych do konsultacji nie wniósł uwag i opinii do projektu Programu.

Wydział Edukacji i Promocji