Facebook
Facebook
YouTube

W związku z decyzją Wojewody Mazowieckiego z dnia 12 stycznia 2021 r. zmienionej decyzją z dnia 14 stycznia 2021 r., Burmistrz Miasta Pułtusk wyznaczył koordynatora gminnego do spraw transportu do punktów szczepień przeciwko wirusowi SARS-CoV-2 działającego na terenie Gminy Pułtusk. Koordynatorem jest Rafał Miłoszewski kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego i Spraw Wojskowych.

Do jego zadań należy:

  • organizacja i koordynowanie transportu osób niepełnosprawnych i mających trudności w samodzielnym dotarciu do punktów szczepień,
  • obsługa telefonicznego punktu zgłaszania potrzeb transportowych i udzielania informacji o szczepieniach prowadzonych na terenie Gminy Pułtusk,
  • współpraca z jednostkami realizującymi transport, poszczególnymi punktami szczepień oraz instytucjami państwowymi i samorządowymi w zakresie realizacji Narodowego Programu Szczepień.

Wydział Zarządzania Kryzysowego, Spraw Wojskowych i Straży Miejskiej