Dziś jest:

Strona Główna

Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

Joanna Kalinowska
tel.: 23 692 51 11
e – mail: joanna.kalinowska@pultusk.pl

Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska do spraw Zamówień Publicznych należy w szczególności:

1) zapewnianie zgodności przeprowadzania w urzędzie przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych;
2) opiniowanie pod względem formalnym wniosku o rozpoczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;
3) opracowywanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym;
4) współpraca lub opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
5) przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wraz z wyborem wykonawcy, o ile burmistrz nie postanowi inaczej;
6) przygotowywanie umowy o zamówienie publiczne;
7) sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówienia publicznego;
8) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych;
9) monitorowanie przebiegu zamówień publicznych;
10) gromadzenie informacji o charakterze planistycznym i sprawozdawczym dotyczących realizacji zamówień publicznych;
11) prowadzenie systematycznej współpracy z osobami uczestniczącymi w postępowaniu o zamówienia publiczne w zakresie sporządzania dokumentacji w okresie planowania i przygotowania postępowań.

...

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij
//