Dziś jest:

Strona Główna

Samodzielne Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego

Beata Łuczak
główny specjalista
tel. 23 692 55 17
e – mail: beata.luczak@pultusk.pl

 

ZADAJ PYTANIE

Imię i nazwisko (wymagane)

E-mail zgłaszającego (wymagane)

Telefon (wymagane)

Treść wiadomości


Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska do spraw Archiwum Zakładowego należy w szczególności:

1) gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i odpowiednie zabezpieczenie materiałów archiwalnych tworzących zasób archiwalny;
2) klasyfikowanie, kwalifikowanie i brakowanie materiałów określonych w pkt 1, a także przekazywanie ich właściwym archiwom państwowym;
3) przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych;
4) przejmowanie dokumentacji niearchiwalnej po samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub sprawującym nadzór była Gmina Pułtusk;
5) udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
6) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
7) sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
8) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
9) pełnienie obowiązków koordynatora czynności kancelaryjnych.

...

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij
//