Dziś jest:

Strona Główna

Informacje dla Partnerów Programu Rodzina 3+

 

pismo-do-przedsiebiorcow-(1).jpg

 

 

Partnerem Programu Rodzina 3+ może zostać podmiot (sklep, firma usługowa, przedsiębiorstwo) przystępujący do realizacji Programu.


Informacja dla Partnera Programu:

  • udział w Programie jest dobrowolny
  • tytuł partnera otrzymuje podmiot wspierający Program Rodzina 3+
  • wielkość i rodzaj wsparcia każdy partner określa indywidualnie
Korzyści związane z udziałem w Programie:
1. Program kreuje pozytywny wizerunek firmy
2. Pozwala na pozyskiwanie nowych klientów i budowania z nimi trwalszej więzi
3. Zapewnia dodatkową możliwość promocji:
a) Realizator zapewnia obszerną reklamę na stronie www.pultusk.pl w zakładce Rodzina 3+
b) Realizator zapewnia reklamę w materiałach propagujących Program w prasie lokalnej
4. Uczestnik programu otrzymuje tytułu PARTNERA PROGRAMU RODZINA 3+ oraz możliwość wykorzystania oznakowania programu we własnych materiałach reklamowych

 

Podmiot zainteresowany udziałem w Programie Rodzina 3+ zobligowany jest do:
1. Wypełnienia i złożenia w Urzędzie Miejskim w Pułtusku formularza zgłoszeniowego zawierającego proponowane przez niego formy wsparcia programu.
2. Podpisania porozumienia z realizatorem programu (Gmina Pułtusk).
3. Oznakowanie siedziby (firmy, instytucji itp.) specjalną naklejką PARTNERA PROGRAMU RODZINA 3+

 

Formularz zgłoszeniowo/aktualizacyjny jest skierowany do właścicieli i dyrektorów pułtuskich sklepów, firm usługowych, przedsiębiorstw. W formularzu tym określicie Państwo między innymi wielkość proponowanych zniżek, zakres towarów i usług nimi objętych i okres udziału w programie. Pracownicy samorządu dostarczą Państwu porozumienie dotyczące partnerstwa w programie, przygotowane na podstawie danych zawartych w formularzu akcesyjnym oraz materiały do oznakowania miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Informacje o udziale w programie będą Państwo mogli zamieszczać we wszelkich wydawanych przez siebie nośnikach reklamowych i stronach internetowych. Również w materiałach informacyjnych dotyczących programu, jak i na stronie internetowej www.pultusk.pl, znajdzie się informacja o Państwa udziale w programie i rodzaju udzielanych zniżek.

Do pobrania:
1. Formularz zgłoszeniowo/aktualizacyjny pobierz
2. Wzór Porozumienia Partnerskiego pobierz

Osoba do kontaktu:
Aneta Purzycka
Gminne Centrum Informacji
ul. Rynek 41
tel.: 23 692 84 24
e-mail: aneta.purzycka@pultusk.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij
//