Dziś jest:

Strona Główna

SOLARY – ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

Referat Inwestycji i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych Urzędu Miejskiego w Pułtusku informuje, że na stronie internetowej www.lebart.pl w zakładce „Serwis” znajduje się „Formularz zgłoszenia usterki – Inwestycja Gmina Pułtusk” za pomocą którego osoba posiadająca instalację solarną (zainstalowaną w ramach projektu „Chwyć swój promyk słońca”) ma możliwość zgłoszenia usterki swojej instalacji. Od momentu zgłoszenia usterki Serwis ma trzy dni robocze na kontakt z osobą zgłaszającą usterkę.

dodano: 12/06/2019

...

Wydarzenia

Galeria

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij
//